loading...
♬♪ ♭♫♪آتیشـــــــــــــــــــــــ♥ پاره ها ♥
آخرین ارسال های انجمن
* زهرا * بازدید : 59 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (3)

اعتراف میکنم بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام , تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها می چرخه یا نه!!!!!
تازه هی چند بارم پشت سر هم این کار و کردم , چون هر چی می زدم اتفاقی نمی افتاد!!!!...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir در تاریخ 1392/04/10 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

اعتراف می کنم یه بار توی ویندوز ۹۸ دستم خورد چند تا شورت کات پاک شد. بلد نبودم چیکار کنم. دل چرکی شدم ویندوزو پاک کردم دوباره نصب کردم!شکلکشکلک
پاسخ : خخخخخخ

این نظر توسط ahoo در تاریخ 1392/04/05 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

اعتراف می کنم همین دیروز هدست تو گوشم بود داشتم آهنگ گوش می کردمو اس ام اس می دادم که یهو داداشم بهم اشاره کرد بابا تو اتاقه کارت دارم منم یهو قاطی کردم وقتی داشتم می رفتم پیشش بجای اینکه بگم بله یا چیه می گفتم الو الو
پاسخ : وااااااااااااای آهو هه ههه ههه

این نظر توسط *~admin~* در تاریخ 1392/04/02 و 13:34 دقیقه ارسال شده است

اعتراف میکنم یه بار رفتم جلو در خونه همسایه گفتم سلام اونم گفت سلام بعدش گفتم خوبم مر30شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت نیاز به تحول دارد آیا؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 322
  • بازدید کلی : 27,106
  • کدهای اختصاصی
    http://moteharekha.mihanblog.com/post/112